Friday, April 25, 2008

等...真的會有結果嗎?

當我在看<白色巨塔>時,看到蘇怡華可以用十幾年的時間去等一個明知是在背叛他、另有男人的女人,最後比佢等到。而家先得十幾集,我唔知後面係點,起碼比佢等到。

我係到反思自己,為甚麼我會等一個只會我背叛他、而佢永遠等我的神的一個答案時我會咁辛苦。
一方面我會同神投訴,到現在我已經等佢一個答案等了七年,到而家都仲係得個等字。
但係另一方面,我又會去這樣想:神由我三歲懂性開始都等到我這個不肖子十五年才願意回頭是岸;再加多十幾年時間的艱辛教導,才等到這個忤逆仔可以出黎講幾句「神話」,為神的國度做個少少野。真係有些少慚愧,好對唔住呢個對我咁好的神。

唉... 等、唔等、等、唔等、等、唔等、等、唔等、等、唔等、等、唔等、等、唔等... 真係好掙扎...!

本來今朝想到這個時,話緊比自己聽,要對神有信心,不可辜負神對你的一番栽培。
但係下午就收到"THE EMAIL"... 唉...好唔開心。

唉...神啊! 「等」真係知易行難...!





No comments: