Tuesday, November 11, 2008

Love really matters

今日有機會睇番上個星期的"同事三分親",實在很能理解"愛情"這個名詞。

裘俊為了Diana,竟然去放棄一個賢良淑德、願意為佢去煮飯洗衫的富家表妹。真係唔明...! 他寧願每天的捱駡捱打,也願意甘心在心愛的人旁邊,不離不棄,實在佩服。

你可能會用"蠢"、"傻"甚至"白痴"去形容狗俊,又或許你會話這個世界怎會有這些男人連自己尊嚴都唔要,去為一個連自己都唔知點解會等的"她"而放棄整個森林。

男人,如果你係咁想,就證明你還未真正理解愛的定義。愛是需要付出,不求代價;就算要犧牲自我也甘心才是真正的愛。耶穌為男人作了一個好的見證,不計算世人的回應,也不理會我們是否願意接納祂的犧牲,卻已把自己的生命獻上在十字架之上。當然,我地唔係神,唔可以好似耶穌愛世人,只係要求你愛你身邊的一個,點解都唔得?(其實如果話愛一個都咁難,我就真係唔明點解有D人仲可以一腳踏兩船,以為自己係情聖,唉...!)

女人,如果你有以上的想法,那就證明你對愛及男人的信心唔夠。因為我可以百分百肯定這個世界有這些男人,仲要唔只耶穌一個,只不個係你唔敢去相信這個世界會有這些男人,就是在妳旁邊,你都會當無。如果你覺得你已經找到一個,千其唔好好似Diana咁,利用男人對你的愛,不斷的去挑戰這個男人的底線?正所謂物極必反,去得太盡,過咗底線,因為連個男人也未必知道自己的底線係邊度;到時佢頂唔順,並不代表你的勝利,也不代表你對男人的睇法正確,反之只是傷害了一個願意為你犧牲的男人的弱小心靈。

狗俊...唔係...應該係裘俊至真,雖然我唔知你之後的選擇,但係我明白你會認同這段"等"是值得的。

努力呀,我以你為傲。


1 comment:

Anonymous said...

這是非常好的品評!本人都有同感,可惜懂得欣賞這份「愛」的人並不多,即使有也不會珍惜,莫想更高層次的「愛」,願珍惜眼前人和珍惜「機會」,因為不是凡事都是「必然」的!

好啊!Kelvin!!