Sunday, January 13, 2008

Encouragement from God

A song during this morning worship inspire me today. Its a song of encouragement from God which represent my prayer.



我的主是你的教導:「儆醒禱告, 不要灰心。」
我的主, 是你的話語:「只需相信, 必可得到。」

也許今天不見動靜, 彷彿找不到一點跟蹤影,
教我心堅固, 完全相信, 神賜下的應許;

求告你的必不至失望, 尋找便必找得到;
求賜我信心, 開心中的眼, 讓我看那不可見的你。


No comments: