Thursday, October 18, 2007

HK Trip Oct 17

今天不是十分開心...又或者應該話我今日的心情有好多起起跌跌,有開心,也有唔開心。。。有好多感觸...
下午,同QQ出去吃大家樂,好滋味,好開心...



然後,我去到九龍公園去咗睇學界游泳錦標賽,叫做去支持吓D小師弟。雖然我們只係全場第二,但係見到佢地個School Spirit,就十分開心,起碼一班師弟總算記得我地St. Joesph’s 的團結精神,將D自以為好勁的人教訓一吓,真開心,好感動。

晚上,本來同個朋友出去吃飯,但係佢公司好忙,佢完全出唔到嚟,唔係幾開心。不過,之後同咗一班以前基石的弟兄姊妹出咗去食飯同飲嘢,幾開心,因為真係無見佢地好耐。



我今日其實有D唏噓。點解?我都唔係好知。當我在尖東等我朋友的時候,我要去找東西吃。都唔知道係我在多倫多吃得太多,還是我個人真係無主見,我竟然係唔知道食甚麼好。然後我又見到人家一對對咁係尖東海旁,我自己就一個人做海明威的師弟,企住係到拍「青年與海」...

呢個時候,我就係到想,究竟係我真係唔知自己要甚麼,定係我真係好似這個香港之行D人話我嘅揀擇?唔知呢…我又唔覺我在揀,好似係人地揀我多D!好似我揀食甚麼一樣,係人都知我食甚麼都可以,咁點解我又揀唔到?我只係想要一D食咗之後會開心D的野食,咁都有錯?到最後,揀來揀去,都係揀番一開始就想食嗰間。唉!仲要去到最後都食唔到…!神啊,究竟我要等到幾時先可以揀到我又想要,佢又想揀我嘅呢?

唉…真係百般知味在心頭…!




No comments: