Monday, October 08, 2007

Hong Kong Trip Oct 4-6

Wow, after 16 years, i finally got the chance to really feel the home where I grow up... HONG KONG.

Oct 4
我今天有時間去行街,結果自己一個人去行旺角。沒有甚麼可以買,因為唔想用太多錢。但係都忍唔住係上次返香港時買左對波鞋的一間鞋店買了一對皮鞋。可能個sales見我問題都唔多條就買左對鞋,仲靜靜地比左對襪我。可能真係要多謝對面同個仔試同一款鞋個阿媽,佢由我入去個吓,到我走個陣都仲係問緊問題...哈哈...做我生意真係好易,只要你話係平靓正,個樣唔好比我覺得你騙我,你就可以騙到我的生意,幾好?!?!

多得無線套「天幕下的戀人」,我就係咁見到「朗豪坊」三個字就想入去睇下個天幕...哈哈,我都話好易tum架啦... 入去之後覺得個商場個design真係唔錯,不過個天幕就有點失望,可能是我太大期望啦... 又或者係自己一條友去天幕,邊會有feel呀? sigh...

Oct 5/6
Grandma is leaving us la... Bye...! When she is leaving, the picture of grandma's come up to my mind scene after scene... really 有點唔捨得...

Oct 6
可以係香港見到一個從巴拿馬到中國做工的女仔阿芳,見到佢又有返教會,人又開心,真係好放心。不過分手後才記得無同佢影相,真失敗...!

晚上同一個以前OCDA的姊妹Rita去了Soho一間coffee pub Pop Bites聽了一個都可以話係另頖的音響,有黃志淙同劉以達。原來劉以達真人真係正經過上鏡好多。





My Photos: http://www.facebook.com/album.php?aid=9624&l=9ebce&id=514761224





No comments: